📌اگر موهات دکلره داره 📌موهات اسیب دیده 📌موخوره داره 📌گره میخوره موهات 📌خشکی مو داری 💥پیشنهادم بهت این سرم تقویتی روغن آرگان هستش باورت نمیشه بهترین سرمی هست ک موهاتو احیا میکنه💥 خودم استفاده کردم موهام کاملا احیا شد🤩